en snabb(snorig) uppdatering

Här ligger jag i soffan i Simons, snart vår(ja ni läste rätt men mer om det i ett annat inlägg:) och snorar ner mig med några RockyRoads. Simon stack och träna, skulle egentligen varit med men börjar självkalrt bli sjuk så jag stannade hemma och ser på "16&pregnant-after labor" som jag alltid fastnar vid, skrämmer nog Simon men han brukar faktiskt kolla på det med mig och det brukar vara väldigt intressant med sånahär program som Unga Mödrar och sånt, tycker faktiskt det är lärorikt för ungdomar.

Nej, jag har inte varit hos min mamma på evigheter, faktiskt så är det över en vecka sen jag var där ordentligt förutom dom snabbbesöken på 10min så ikväll drar jag faktiskt dit, får se om Simon åker med eftersom det är hockey ikväll på någon kanal som jag itne tror vi har hemma så vi får se hur han gör :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0