2010 - nyttigare liv?? möjligt? hmm..?


Nu är det 2010 och nu j***ar ska jag bli mer envis över mig själv än jag någonsin varit! Jag har lyckats hålla mig borta från popcornen som mammas kille nyss ställde fram på bordet och så ska det förbli! Har börjat få lite hullihulls lite här o där så nu får det vara nog!

Tyvärr måste jag sätta upp regler för att jag ska klara mig så här kommer dom:
* Åka och träna 3gånger i veckan (typ varannan dag)
* Patetiskt nog så måste jag ha "förebilder" för att jag ska kunna palla mig ner till gymmet så jag måte leta upp förebilder(bilder) på snygga framtidskroppar för vem vill inte se snygg ut till sommaren? Jessica alba e faktiskt en favvo utan att låta lesbisk!

* Hitta en sak jag kan äta på lördagar eftersom det är lördagsgodis då! Funderar på att det ska bli grönsaker med dip??
* Cola är förbjudet om det inte är något speciellt tillfälle som vid påsken när man har påskmust för då måste man ju faktiskt ha det enligt mig tycker jag!
*Min nya oförbjudna dricka är bubbelvatten!!!!
* Absolut inte köpa godis eller mumsbitar i kafeterian på skolan eller när jag går och är sugen på stan!

Nu tror jag faktiskt att jag ska ha det mesta för att jag ska klara mig, får nog skriva upp allt på stora lappar med stora bokstäver för att påminna mig själv men man brukar väl säga att allting är möjligt??


Kommentarer
Postat av: johanna

haha bra att du försöker iaf!



En blogg om sex, kärlek, mig, tankar och tips. Läs och följ gärna, du kommer inte att ångra dig! :)

2010-12-19 @ 20:11:06
URL: http://johannalicious.blogg.se/
Postat av: en värmlands tjej

vill du delvis äta nyttigt så prova å gör som jag.. ät Gi - metoden ;) det har hjälpt mig en del å man får äta godis MEN då ska det vara 70% choklad som typ mellanmål eller snacks när man blir små sugen på nånting ibland eller nåt.. ;) plus har ju hört att mörk choklad ä mkt nyttigare än vanlig med :)

2011-08-15 @ 22:31:01
URL: http://MyBloggNotYours.bloggplatsen.se
Postat av: Yasmin

jätte fin blogg älskar den!!! :)

kram

2011-11-09 @ 20:13:04
URL: http://yaasmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0