uppdatering av 3dagar

Jag har inte bloggat på 3dagar nu men har haft fullt upp:
tisdag: åkte in till Hbg IKEA för att kolla på garderober med Simon hela dagen.
onsdag: vakna med bra humör, vi båda bestämde oss för att åka till IKEA och köpa garderoben vi hittade och lite smått och gott till den som galgar, lådor m.m och sen hela dagen från halv3 till halv11 på kvällen höll jag på och försökte fixa allt. Det var liksom meningen att vi skulle storstäda lägenheten hela dagen denna dag men så blev det inte, eller ja lite blev det. Typ som fixa garderoberna i hallen o göra om dom till handduk-och sängklädesförråd osv.
torsdag: nyår och vi började dagen med att diska, dammsuga, dammtorka, fixa Simons alla bank och telefonpapper iordning och allt annat vi skulle göra dagen innan.
Nu har jag putsat och filat naglarna och ska snart in i duschen och göra mig ren och osvettig! Ni skulle lukta ur mina armhålor nu! UFFH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0