Julig dag med juice till frukost!

Nu ligger jag i min säng med hårinpackning och funderar på en ansiktsmask också för att känna att jag har liv i mig! Har lite lätt huvudvärk men än är det inte så farligt men blir alltid mest bakis på kvällen men idag får vi väl se hur det går!
Gårdagens kväll började med att vi tog tåget till HBG som var försenat en massa och sedan satt vi och vänta på bussen en halvtimme till Linis! Som vi alla var (hungriga), och sååå förväntansfulla efter vad Lina hade lagat för mat så kom vi dit riktigt glada när vi såg all det goda hon hade lagat! Jag fick inte ens i mig efterätten! (bara drinkar:P) Vid elva tog vi bussen in till HBG igen för att ränna runder, hamnade först på Tapaz där vi fina flickor fick med oss nästan hela baren i våra snapsvisor! Efteråt hamnade jag på Shakespeare (?) av alla ställen..vänta,ska bara ta av inpackningen!..och sedan vet jag inte riktigt vad som hände eller var vi gick. Fastnade iaf på Knutan i väntan på att Simon skulle hämta mig vid 1, hade två blondiner bredvid mig och några utländska göteborgare som tydligen diggade M.Jackson men tyvärr hade han inte lika snygga moves ;) paha! Jag hette Jessika och visste inte var jag bodde men man öppnar väl sig inte upp för vem som helst? ;)

Nej, nu ska jag försöka känna mig levande, kanske köpa godis för sockersuget är på hög nivå och snart ska jag iväg på kalas i Väsby! TACK alla för igår! =) Hoppas att vi får lika trevligt ikväll hemma hos Emelie fast utan sprit!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0