grattis och välkommen till världen!

Har precis kommit hem från ett litet kalas för min farbror! Och imorse vid 11tiden fick min kusin en pojke som kommer heta Bastian eller Milo tror jag för det var de dom sa att dom funderade på,rätt så fräcka namn måste jag säga!!
Min familj är nog den mest konstigaste; pappa och min bror delar födelsedag, min farbror&hans exfru och deras dotters son som föddes idag delar födelsedag, min andra kusin och hans kompis delar födelsedag och sen har jag en andra kusin som delar födelsedag med sin morfar!
Fattar inte hur vi lyckas men billigare blir det nog med kalas samtidigt för flera personer! :P pahaha! Glömde jag säga att dom flesta är födda den 23 :P?

Nu snart ska jag hämta upp Elise&Sofie nere på torget sen ska vi sticka iväg hem till Emelie där det bjuds på mat, mys och julbak om jag inte hört fel? Ser fram emot denna kväll, bara det inte kommer mer snö för det orkar jag bara inte köra i!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0