dagen före Tomten kommer

gårdagen slutade såhär för mig:
Fick skita i att städa, fick sticka ner till banken,
hem till pappa och lämna pengarna, ner till LetsDrive för att se om jag hade pengar kvar på mitt kort, det hade jag inte, men jag vet att jag hade ungefär 200kr så tror dom tar av mig!
Fick låna pappas skåpbil för att skynda mig snabbt hem till mamma, städa snabbt som katten, duscha och sminka mig sedan bar det av till pappi igen då jag glömt att vi skulle på kalas hos min faster på kvällen! Rummet är fortfarande inte klarstädat..

IDAG däremot är jag uppe med tuppen,nästan. Ska snart moppa golvet och äta frukost sedan fixa iordning mig och sminka mig sedan ska jag hämta Simon så vi kan göra några ärenden sen ska jag&Simon fira julafton hemma hos pappa ikväll! Ska bli så mysigt så! Nej, nu kurrar magen! Måste gå upp nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0