äntligen fredag, äntligen LOV

Goddag allehopa!
Sitter nu i sängen efter en lång dag med inget innehåll! Det enda man gjort är att möblerat om hela rummet hemma hos pappa och är väldigt nöjd med resultatet och tagit en liten snabb runda till HBG med Simon!  När jag var liten så möblerade jag om mitt rum där hemma varje dag, exakt varje dag hade jag något nytt i huvudet och vet inte riktigt vad som fick mig att göra det men det är iaf inte så i dagens tider! Min pappa bara skratta åt mig när han kom hem från jobbet och gick in på mitt rum. 
 Om två timmar ska jag befinna mig nere med min kära, underbara klass på stationen och bege oss hem till Linis som fyllde 18år i måndags så det ska firas! (Bilder från Elisefis firande kommer så småningom!) och sedan får vi hoppas på en bra utgång i HBG eller om alla drar in till Ängelholmis igen? Det får vi bara vänta och se.

Glömde säga att vi äntligen fick vårt efterlängtade lov idag! Och då klagar man väl inte på att inviga det med lite fest?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0