årets första grillning!

Okej, ..först dog internet så all min text här på bloggen försvann och nu när jag skulle för andra gången skriva så la jag in youtube-klippet så försvann det ännu en gång så nu blir det en snabbis:
*gårdagen: Dk med familjen, blev ingen lång runda då det var kallare i Dk än i HBG.
*på kvällen åkte jag ut till Vejby för att göra årets första grillning med kotten, josse, ludde och anna! Blev spel och en liten runda ute i vejby där vi träffa en ukrainare som leta efter ett diskotek i vejby..(lycka till på den säger jag bara!) pahaha!
Innan vi åkte hem så fick kotten massage av mig och jag fick av han som vi pratat nu om ett tag! Blev helt avslappnad i ryggen och ville gärna somna!

Vakna nu upp kl9 och ringde Linus, saknar han som fan och eftersom jag inte hann ringa han igår blev det idag!
Ska snart till Höganäs och hämta min nya bäddsoffa jag ska ha hos mamma, nu när inte min bror bor här så tar hans säng bara stor plats.
Håll nu tummarna när jag klickar på "publicera" så att det håller sig kvar för internet bytade precis över till ett annat trådlöst internet! BAJS!

Peter LeMarc - tess
underbar låt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0